Olvasónapló

Olvasónapló

Emma

2014. november 16. - Szonyecska

Jane Austen: Emma

A könyv elolvasásához képest egész sokat vártam ezzel a bejegyzéssel, de most már ideje írni róla, mivel el kell jöjjön a Könyvmoly Párbajos olvasmányok ideje is, ezt viszont még azok előtt olvastam.

Többnyire szeretem - pontosítok: mindig szeretem - Jane Austen könyveit. Könnyű, olvasmányos, elég nyálas ahhoz, hogy a lelkemnek jól essen, de elég intelligens ahhoz, hogy ne verjem a fejem tőle a falba a nyálasság miatt. 

De...
de az Emma nem tetszett. Mármint a többi könyvhöz képest, amiket eddig olvastam tőle. Mert ez egy béna karakter, meg egy béna történet, és az az egy-két intelligens megoldás nem viszi el nekem az egészet a hátán. Emma idegesítően buta - pedig elvileg okosnak van pozicionálva. És igazából ez a legfőbb bajom az egésszel, mert minden más olyan, ahogyan az Jane Austentól elvárható...

Technikai információ, hogy eztán a Könyvmoly Párbajos olvasmányaim következnek, úgyhogy kicsit komolyabb, meg kevésbé hányaveti bejegyzések várhatók.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bookshelf.blog.hu/api/trackback/id/tr36907913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása